دانلود آهنگ جدید محسن امیری عطر پرچم [RB:Rozblog_Dynamic_Code] [RB:Rozblog_Js] تغییر لوگو

دانلود آهنگ جدید محسن امیری عطر پرچم

تبلیغات زیر هدر
محل تبلیغات محل تبلیغات

دانلود آهنگ جدید محسن امیری عطر پرچم

نویسنده : ، دو شنبه 5 آبان 1393 , 20:49 ارسال شده , 612 بازدید

دانلود آهنگ جدید محسن امیری عطر پرچم

 

آهنگ با کیفیت 320

آهنگ با کیفیت 128

 

 

 

متن آهنگ جدید محسن امیری عطر پرچم

باز دوباره بوی خون و ماتمش میاد

باز دوباره داه عطر پرچمش میاد

من دلم میخواد تو خاک کربلا باشم

زائره حریم امن اون آقا باشم

کربلا میخوام توجهی به من کن یه وقتایی نظر کن

یه وقتایی نظر کن

آرزوم اینه میدونی خاک پاتم میدونی من هنوزم منتظره نگاتم

آرزوم اینه یه روزی کربلایی شم

مثله اون کبوترات بیام هوایی شم

خط باطلی به روی این جدایی شم

آرزوم اینه یه روزی کربلایی شم

کربلایی شم کربلایی شم

شعر آهنگ جدید محسن امیری عطر پرچم

کربلا میخوام توجهی به من کن یه وقتایی نظر کن

یه وقتایی نظر کن

آرزوم اینه میدونی خاک پاتم میدونی من هنوزم منتظره نگاتم

آرزوم اینه یه روزی کربلایی شم

مثله اون کبوترات بیام هوایی شم

خط باطلی به روی این جدایی شم

آرزوم اینه یه روزی کربلایی شم

کربلایی شم کربلایی شم

باز دوباره بوی خون و ماتمش میاد

باز دوباره داه عطر پرچمش میاد

من دلم میخواد تو خاک کربلا باشم

زائره حریم امن اون آقا باشم

 


تبلیغات 468 در ادامه مطلب زیر پست محل تبلیغات
درباره نویسنده
آواتار نویسنده

درباره نویسنده :

توضیحی درباره نویسنده سایت

مطالب مرتبط

نمایش کلیه نظرات
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


تمامی حقوق متعلق به همین سایت میباشد و کپی برداری از مطالب با ذکر منبع مجاز میباشد .
طراحی توسط موزیک تم مترجم